دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 15 آذر 1399/ شماره 176
ترکیبی از افزایش و کاهش در قیمت های جهانی، دلار نیمایی در مسیر کاهش، شروع هفته افزایشی دلار صرافی ملی، پایان هفته نفت در قیمت 49 دلار و ....
پست های رادیویی مرتبط:

دلار نیمایی در مسیر کاهش
میانگین ماهانه دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 25 هزار و 680 تومان و اختلافِ دلار نیمایی امروز با قیمتِ یکشنبه 9 آذر، به 163 تومان کاهش رسید. فردا، یکشنبه، 16 آذر، سی و ششمین قیمت های پایه، در حالی اعلام خواهد شد که دلار نیمایی کاهشی است و در مقابل قیمت های جهانی ترکیبی از افزایش و کاهش است. البته آنچنان که از قیمت های جهانی پیداست، تغییرات این شاخص، توان بیشتری برای اثرگذاری در قیمت های یکشنبه 16 آذر، خواهد داشت.

ترکیبی از افزایش و کاهش در قیمت های جهانی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 4 دسامبر 2020، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، گروه PVC نسبت به هفته گذشته بدون تغییر ماند و پلی استایرن مقاوم و معمولی کاهشی شد، اما سایر گروه‌ها روندی افزایشی و یا ترکیبی از افزایش و کاهش داشتند.

شروع هفته افزایشی دلار صرافی ملی
قیمت دلار صرافی که پنجشنبه گذشته را با کاهش 50 تومانی در 25 هزار و 470 تومان به پایان رساند، امروز 80 تومان افزایش یافت و به 25 هزار و 550 تومان رسید. ولی در ادامه با 150 تومان افزایش مجدد در 25 هزار و 700 تومان قیمتگذاری شد. گفتنی است قیمت فروش امروز دلار صرافی‌ ملی نسبت به ابتدای امسال 10 هزار و 800 تومان افزایش دارد.

پایان هفته نفت در قیمت 49 دلار
معاملات نفت که هفته گذشته را با 47 دلار آغاز کرده بود، بعد از سپری کردن روندی صعودی، روز جمعه با قیمت 49 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی نفت برنت: 49 دلار و 25 سنت. قیمت هر بشکه نفت آمریکا: 46 دلار و 26 سنت.

بازگشت برنامه عرضه ها به روال معمول
بر اساس ابلاغیه بورس کالا، از امروز (شنبه 15 آذر 1399) نحوه عرضه کلیه محصولات طبق روال عادی صورت می گیرد. به این ترتیب، کالاهای غیربهین یابی، شنبه و یکشنبه و بهین یابی ها هم دوشنبه و سه شنبه، در بورس کالا عرضه می شوند.

شاخص کل در آستانه ورود به کانال 1 میلیون و 500 هزار
بورس تهران این هفته را هم، مثبت شروع کرد. شاخص کل بازار سرمایه که در ابتدای معاملات روند کاهشی داشت، در پایان معاملات روند صعودی گرفت و با 19 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 490 هزار صعود کرد. هفته قبل، شاخص کل بازار سرمایه، 103 هزار واحد رشد کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟